Veelgestelde vragen

We hebben de veelgestelde vragen voor je bij elkaar gezet. Bekijk hieronder de verschillende categorieën. Vaak ben je dan direct geholpen.

VEELGESTELDE VRAGEN

Vind het antwoord op al je vragen in onze onderwerpen

Ik heb een vraag over...

Multimedia- en navigatiesystemen

Antwoorden op je vragen over onze navigatiesystemen vind je op de Renault Connect website.

Elektrisch rijden

Bekijk hieronder de veelgestelde vragen over elektrisch rijden. Vaak ben je dan direct geholpen.

Coronavirus

Veelgestelde vragen en antwoorden

Renault Route Service

My Renault

uitschrijven

HOE KAN IK MIJ UITSCHRIJVEN VOOR E-MAILS EN POST VAN RENAULT?

Er zijn verschillende mogelijkheden om je uit te schrijven:

Door op de uitschrijflink te klikken in de footer van een e-mail of nieuwsbrief. Zoek naar de tekst “Wil je van ons geen berichten meer ontvangen? schrijf je dan hier uit”. Hierna krijg je de keuze om je volledig uit te schrijven voor alle communicatie of om je voorkeuren aan te passen en je uit te schrijven voor specifieke kanalen (email, post, sms, telefoon).

Heb je een My Renault profiel? Op https://my.renault.nl/ kan je jezelf uitschrijven door op “Mijn profiel” te klikken in de rechterbovenhoek. Dan ga je naar de profielpagina. Hier kies je voor “Permissies en voorkeuren”. Dan krijg je de mogelijkheid om je uit te schrijven voor één of alle beschikbare kanalen (email, post, sms, telefoon).

Heb je geen My Renault profiel? Dan kan je op https://my.renault.nl/ een account aanmaken en je contactvoorkeuren doorgeven.Neem contact op met de klantenservice van Renault Nederland om je uit te schrijven. 

Aanpassing

IK BEN VERHUISD. HOE KAN IK MIJN ADRES BIJ RENAULT NEDERLAND AANPASSEN?

Er zijn verschillende manieren om een adreswijziging door te geven aan Renault Nederland.

Heb je een My Renault profiel? Dan kan je op https://my.renault.nl/ je gegevens aanpassen door op “Mijn profiel” te klikken in de rechterbovenhoek. Dan ga je naar de profielpagina. Hier kan je onder “Jouw adres” je gegevens aanpassen. Vergeet ook niet om je adreswijziging bij je dealer bekend te maken. 

Heb je geen My Renault profiel? Dan kan je op https://my.renault.nl/ een account aanmaken en je nieuwe adres doorgeven. Vergeet ook niet om je adreswijziging bij je dealer bekend te maken.Heb je geen My Renault profiel en wil je dit ook niet? Neem contact op met de klantenservice van Renault Nederland. Vergeet ook niet om je adreswijziging bij je dealer bekend te maken.

Aanpassing

IK HEB EEN NIEUW E-MAILADRES. HOE KAN IK MIJN GEWIJZIGDE E-MAILADRES BIJ RENAULT AANPASSEN

Er zijn verschillende manieren om een e-mailwijziging door te geven aan Renault Nederland.


Heb je een My Renault profiel? Dan kan je op https://my.renault.nl/ je gegevens aanpassen door op “Mijn profiel” te klikken in de rechterbovenhoek. Dan ga je naar de profielpagina. Hier kan je onder “Accountinformatie” je gegevens aanpassen. Vergeet ook niet om je e-mailadreswijziging bij je dealer bekend te maken. 

Heb je geen My Renault profiel? Dan kan je op https://my.renault.nl/ een account aanmaken en je nieuwe e-mailadres doorgeven. Vergeet ook niet om je e-mailadreswijziging bij je dealer bekend te maken.Heb je geen My Renault profiel en wil je dit ook niet? Neem contact op met de klantenservice van Renault Nederland. Vergeet ook niet om je e-mailadreswijziging bij je dealer bekend te maken.

auto

IK HEB EEN NIEUWE AUTO GEKOCHT. HOE KAN IK DIT KOPPELEN AAN MIJ KLANTPROFIEL?

Er zijn verschillende manieren om een voertuigmutatie door te geven aan Renault Nederland. In principe koppelen wij klanten aan voertuigen aan de hand van data die wij vanuit ons netwerk ontvangen. Het is ook mogelijk om een auto direct te koppelen aan je My Renault profiel:

Heb je een My Renault profiel? Dan kan je op https://my.renault.nl/ op “Mijn auto” klikken in de menubalk. Kies hier dan voor “Voeg een auto toe” en volg de stappen. 

Heb je geen My Renault profiel? Dan kan je op https://my.renault.nl/ een account aanmaken. Klik daarna op “Mijn auto” in de menubalk. Kies hier dan voor “Voeg een auto toe” en volg de stappen. Werkt dit niet of wil je geen My Renault profiel? Neem contact op met de klantenservice van Renault Nederland.

auto

IK HEB MIJN AUTO VERKOCHT. HOE KAN IK DE AUTO ONTKOPPELEN VAN MIJN KLANTPROFIEL?

Er zijn verschillende manieren om een voertuigmutatie door te geven aan Renault Nederland. In principe koppelen wij klanten aan voertuigen aan de hand van data die wij vanuit ons netwerk ontvangen. Het is ook mogelijk om een auto direct te koppelen aan je My Renault profiel:

Heb je een My Renault profiel? Dan kan je op https://my.renault.nl/ op “Mijn auto” klikken in de menubalk. Kies hier dan voor het “prullenbak” icoontje links bovenin de foto van de auto die je wilt archiveren en volg de stappen.

Werkt dit niet? Neem contact op met de klantenservice van Renault Nederland.

Aanpassing

HOE KAN IK EEN ANDERE VOORKEURSDEALER DOORGEVEN?

Dit kan via je My Renault profiel:

Heb je een My Renault profiel? Dan kan je op https://my.renault.nl/ je gegevens aanpassen door op “Mijn profiel” te klikken in de rechterbovenhoek. Dan ga je naar de profielpagina. Hier kan je bij “Mijn dealer” op “Neem contact op” klikken. Hierna kom je op de voorkeursdealerpagina terecht. Door op het “potloodje” te klikken in de rechterbovenhoek kan je de dealer aanpassen. 

Heb je geen My Renault profiel? Dan kan je op https://my.renault.nl/ een account aanmaken en je een voorkeursdealer kiezen.

Renault Rent

staat je vraag er niet bij?