MotorenDe Renault CLIO

CLIO small car orange exterior

Dit zijn de motoren van de CLIO

LifeLifeZenZenIntensIntensR.S. LineR.S. LineSérie Limitée E-TECHSérie Limitée E-TECHInitiale ParisInitiale Paris

Diesel (1)

Blue dCi 85Vanaf
€ 21.590
Vanaf
€ 23.590
TCe 100Vanaf
€ 17.490
Vanaf
€ 18.990
Vanaf
€ 20.990
Vanaf
€ 23.190
Vanaf
€ 24.490
TCe 130 EDC GPFVanaf
€ 24.790
Vanaf
€ 26.990
Vanaf
€ 28.290
TCe 100 Bi-FuelVanaf
€ 18.590
Vanaf
€ 20.590
Hybrid 140Vanaf
€ 22.990
Vanaf
€ 24.990
Vanaf
€ 27.190
Vanaf
€ 26.990
Vanaf
€ 28.490

Gedetailleerde specificaties

Prestatie - verbruik :

Prestatie - verbruik :

Prestatie - verbruik :

Prestatie - verbruik :

Meer informatie over motoren

TCe 100

Hoge prestaties, gunstig verbruik

 

De nieuwe 100 pk/160Nm turbo benzinemotor geeft de nieuwe CLIO zijn hoge prestaties, soepele rijgedrag en lage verbruik. Dankzij de distributieketting zijn de onderhoudskosten laag.

De nieuwe CLIO is leverbaar met een handgeschakelde 5-versnellingsbak.

TCe 130 EDC GPF

EDC automaat met 7 versnellingen

 

130 pk, 240 Nm koppel, EDC versnellingsbak met dubbele koppeling met 7 versnellingen en schakelflippers aan het stuur. Deze benzinemotor met 4 cilinders, turbo en directe injectie biedt uitstekende prestaties en maximaal rijplezier voor een sportieve rijstijl.

De nieuwste dieselmotor voor een lager brandstofverbruik
Alt Image C29

Blue dCi 85

Deze nieuwe dieselmotor is de nieuwste motor in een effectief gebleken en populaire reeks. De motor is zuinig én biedt veel rijplezier. Dankzij de handgeschakelde 6-versnellingsbak en de 220 Nm koppel kun je je brandstofverbruik op alle typen wegen uitstekend onder controle houden.

CLIO E-TECH hybrid

E-TECH

De nieuwe CLIO E-TECH biedt een combinatie van hybride technologie en de expertise van Renault Z.E..

CAPTUR op de weg

TCe 100 Bi-Fuel: lagere CO2-uitstoot

Af-fabriek is een veilig LPG-systeem gekoppeld aan deze krachtige en soepele TCe 100 (H4D) motor.

De geavanceerde TCe100 Bi-Fuel-motor functioneert nu perfect op zowel benzine als LPG. De LPG-tank is een handige ringtank van 40 liter (32 liter netto) en ligt op de plaats van het reservewiel. Dit betekent dat een Bi-Fuel-model standaard uitgerust wordt met een bandenreparatiekit. Een (ruimtebesparend) reservewiel behoort niet tot de optie-mogelijkheden. De LPG-vuldop is netjes weggewerkt achter de tankklep, waar je ook de vulopening vindt van de benzinetank. Vanwege de lagere CO2-uitstoot en lagere bpm-waarde zijn de consumentenprijzen zeer aantrekkelijk.

Meer weten over de Renault CLIO?

Ontdek andere modellen

TWINGO

TWINGOVanaf € 12.590

Nieuwe ZOE

Nieuwe ZOEVanaf € 29.590

CLIO ESTATE

CLIO ESTATEVanaf € 17.590