Hybride (Benzine) (1) | |||||
E-Tech Hybrid 145 | vanaf € 25.665,00 | vanaf € 27.015,00 | vanaf € 28.315,00 | vanaf € 30.865,00 | |
Benzine (1) | |||||
TCe 90 GPF | vanaf € 22.795,00 | vanaf € 24.145,00 | vanaf € 25.445,00 | vanaf € 27.445,00 |
Gedetailleerde specificaties
Hoge prestaties, gunstig verbruik
De nieuwe 100 pk/160Nm turbo benzinemotor geeft de nieuwe Clio zijn hoge prestaties, soepele rijgedrag en lage verbruik. Dankzij de distributieketting zijn de onderhoudskosten laag.
De nieuwe Clio is leverbaar met een handgeschakelde 5-versnellingsbak.
EDC automaat met 7 versnellingen
130 pk, 240 Nm koppel, EDC versnellingsbak met dubbele koppeling met 7 versnellingen en schakelflippers aan het stuur. Deze benzinemotor met 4 cilinders, turbo en directe injectie biedt uitstekende prestaties en maximaal rijplezier voor een sportieve rijstijl.
Blue dCi 85
Deze nieuwe dieselmotor is de nieuwste motor in een effectief gebleken en populaire reeks. De motor is zuinig én biedt veel rijplezier. Dankzij de handgeschakelde 6-versnellingsbak en de 220 Nm koppel kun je je brandstofverbruik op alle typen wegen uitstekend onder controle houden.
E-TECH
De nieuwe Clio E-TECH biedt een combinatie van hybride technologie en de expertise van Renault.
TCe 100 Bi-Fuel: lagere CO2-uitstoot
De geavanceerde TCe100 Bi-Fuel-motor functioneert nu perfect op zowel benzine als LPG. De LPG-tank is een handige ringtank van 40 liter (32 liter netto) en ligt op de plaats van het reservewiel. Dit betekent dat een Bi-Fuel-model standaard uitgerust wordt met een bandenreparatiekit. Een (ruimtebesparend) reservewiel behoort niet tot de optie-mogelijkheden. De LPG-vuldop is netjes weggewerkt achter de tankklep, waar je ook de vulopening vindt van de benzinetank. Vanwege de lagere CO2-uitstoot en lagere bpm-waarde zijn de consumentenprijzen zeer aantrekkelijk.
Meer weten over de Renault CLIO?