Motoren De nieuwe Renault CAPTUR

Renault CAPTUR - Compacte SUV voor in de stad

Dit zijn de motoren van de nieuwe Renault CAPTUR

Life (uitsluitend uit voorraad)Life (uitsluitend uit voorraad)Zen (uitsluitend uit voorraad)Zen (uitsluitend uit voorraad)Intens (uitsluitend uit voorraad)Intens (uitsluitend uit voorraad)IntensIntensSérie Limitée E-TECHSérie Limitée E-TECHEdition One (uitsluitend uit voorraad)Edition One (uitsluitend uit voorraad)Edition OneEdition OneInitiale Paris (uitsluitend uit voorraad)Initiale Paris (uitsluitend uit voorraad)

Benzine (4)

TCe 100Vanaf
€ 21.490
Vanaf
€ 23.390
Vanaf
€ 25.390
Vanaf
€ 27.590
TCe 130 EDC GPFVanaf
€ 27.690
Vanaf
€ 29.690
Vanaf
€ 31.890
Vanaf
€ 33.590
TCe 130 GPFVanaf
€ 25.690
Vanaf
€ 27.690
Vanaf
€ 29.890
TCe 155 EDC GPFVanaf
€ 31.090
Vanaf
€ 33.290
Vanaf
€ 34.990
E-TECH Plug-in Hybrid 160Vanaf
€ 33.290
Vanaf
€ 35.490
Vanaf
€ 35.490
TCe 100 Bi-FuelVanaf
€ 21.090
Vanaf
€ 22.990
Vanaf
€ 24.990

Bekijk de specificaties van de motoren

Prestatie - verbruik :

Prestatie - verbruik :

Prestatie - verbruik :

kies jouw motor

Welk motortype past het beste bij jou?

Zo kies je bij Renault jouw motor.

Renault biedt je de motor die het beste bij jouw rijgedrag past. Is dat bijvoorbeeld 100% elektrisch of een Hybrid? Past een Plug-in Hybrid beter bij jou of toch Bi-Fuel, benzine- of dieselmotor? Doe onze test en je weet direct welk motortype het beste bij jou past.

 

 

Doe de test
Welke type auto past bij jou?

Meer informatie over de benzinemotor

De nieuwe CAPTUR is beschikbaar met een nieuwe generatie efficiënte en toppresterende benzinemotoren met lagere onderhoudskosten.

TCe 100: veelzijdige turbomotor

Deze turbomotor van de nieuwe generatie met 3 cilinders en 100 pk, gecombineerd met de handgeschakelde versnellingsbak, zorgt voor optimaal rijplezier en maakt de nieuwe CAPTUR tot een veelzijdige SUV. De motor biedt tevens een lager brandstofverbruik.

TCe 100 Bi-Fuel: lagere CO2-uitstoot

Af-fabriek is een veilig LPG-systeem gekoppeld aan deze krachtige en soepele TCe 100 (H4D) motor. De geavanceerde TCe100 Bi-Fuel-motor functioneert nu perfect op zowel benzine als LPG. De LPG-tank is een handige ringtank van 40 liter (32 liter netto) en ligt op de plaats van het reservewiel. Dit betekent dat een Bi-Fuel-model standaard uitgerust wordt met een bandenreparatiekit. Een (ruimtebesparend) reservewiel behoort niet tot de optie-mogelijkheden. De LPG-vuldop is netjes weggewerkt achter de tankklep, waar je ook de vulopening vindt van de benzinetank. Vanwege de lagere CO2-uitstoot en lagere bpm-waarde zijn de consumentenprijzen zeer aantrekkelijk.

 

TCe 130 GPF: zuinige en dynamische turbomotor

Deze turbomotor met directe injectie en 4 cilinders is beschikbaar met een handgeschakelde zesversnellingsbak of met een automatische zevenversnellingsbak met dubbele koppeling en schakelflippers op het stuur. Je profiteert van een maximale, dynamische rijbeleving met een beperkt brandstofverbruik.

TCe 155 GPF: krachtige turbomotor

Onze krachtige turboversie met 155 pk en 270 Nm met 4 cilinders en directe injectie. Voor de liefhebbers dus. Bij de automatische zevenversnellingsbak met dubbele koppeling kun je de schakelflippers aan het stuur gebruiken om handmatig te schakelen. Via Multi-SENSE kan je de sportmodus inschakelen voor nog sportievere prestaties. Zo geniet je maximaal van elke rit!

Meer weten over de nieuwe Renault CAPTUR?

Ontdek andere modellen

KADJAR
KADJAR
Vanaf € 29.490
CLIO
CLIO
Vanaf € 17.490
ZOE
ZOE
Vanaf € 33.590
Deze website maakt gebruik van functionele cookies, analytische cookies en social media plug-ins om de functionaliteit te verbeteren en het gebruik te analyseren. Ook wordt er gebruikt gemaakt van tracking cookies en vergelijkbare technieken om op basis van jouw surfgedrag onze campagnes te optimaliseren en gepersonaliseerde advertenties te tonen op en buiten ons domein. Cookies kunnen ook door derden worden geplaatst. Voor tracking cookies en vergelijkbare technieken is jouw toestemming nodig.
Meer informatie