Gesloten vervoer, open vervoer en personenvervoer: ontdek de afmetingen, gewichten en motoren
Enkele cabine L2 FWD | Dubbele cabine L3 FWD | |
---|---|---|
Nuttig laadvermogen (3.5t) (kg) |
1194 |
1064 |
Lengte kiepbak (mm) | 3280 | 3280 |
Breedte kiepbak (mm) | 2100 | 3180 |
Hoogte kiepbak (mm) | 400 | 400 |
Capaciteit europallets | 6 | 6 |
Enkele cabine L2 FWD | Enkele cabine L3 FWD | Dubbele cabine L2 FWD | Dubbele cabine L3 FWD | |
---|---|---|---|---|
Nuttig laadvermogen (3.5t) (kg) |
1419 |
1347 | 1262 | 1191 |
Lengte pick-up (mm) | 3230 | 1347 | 2480 | 3230 |
Lengte pick-up (mm) | 2100 | 2100 | 2100 | 2100 |
Hoogte pick-up (mm) | 400 | 400 | 400 | 400 |
Capaciteit europallets | 5 | 7 | 5 | 5 |
L3 FWD 20 m³ |
L3 RWD 20 m³ | L4 RWD 20 m³ | L4 RWD 22 m³ | |
---|---|---|---|---|
Nuttig volume m³ |
19,3 |
19,3 | 20,3 | 21,7 |
Nuttig laadvermogen (3.5t) (kg) | 1175 | 1015 | 840 | 815 |
Nuttige binnenlengte (mm) | 4070 | 4070 | 4270 | 4550 |
Nuttige binnenbreedte (mm) | 2070 | 2070 | 2070 | 2070 |
Nuttige binnenhoogte (mm) | 2200 | 2200 | 2200 | 2200 |
Achterdeur hxl (mm) | 2165x2105 | 2165x2105 | 2165x2105 | 2165x2105 |
AdBlue®
AdBlue® kan in hoge mate de uitstoot van vervuilende stoffen beperken en tegelijkertijd de prestaties van je motor blijven garanderen. De additieftank van 20 liter is eenvoudig te vullen dankzij snelle toegang tot de dop in het tankgedeelte rechts van de bestuurdersdeur. Handig en economisch is dat je dit additief ook aan de pomp kunt bijvullen bij je tankstation.
Stop & Start
Met dit systeem kun je je brandstofverbruik en de uitstoot van broeikasgassen terugdringen. De Stop & Start-technologie zorgt ervoor dat je motor afslaat wanneer de auto stilstaat (file, stoplicht) en weer wordt gestart wanneer je een versnelling inschakelt om weg te rijden.
Twin Turbo
De Twin-Turbo-motor stelt je in combinatie met Stop & Start en het nieuwe systeem voor energieterugwinning tijdens het remmen (Energy Smart Management) in staat om het brandstofverbruik te verlagen tot minder dan 6 l/100 km*. De tweetrapsdrukvulling staat garant voor soepel rijgedrag en veel acceleratievermogen en levert tevens meer vermogen bij hogere toerentallen.
ECO-modus
De ECO-modus is eenvoudig te activeren vanaf het dashboard en helpt je je brandstofverbruik te optimaliseren. Het DRIVING ECO2**-systeem is geïntegreerd in R-LINK Evolution en analyseert je rijstijl om je adviezen te geven voor nog meer brandstofbesparing. Het realtime indicatielampje voor je rijstijl helpt je je streefdoelen voor zuinig rijden te behalen.
* De relatieve verbruikscijfers zijn gemeten aan de hand van de officiële Europese testmethode (NEDC) die je de mogelijkheid geeft auto's op verbruik met elkaar te vergelijken, maar niet als doel heeft het daadwerkelijke verbruik nauwkeurig weer te geven. Het werkelijke brandstof- en AdBlueverbruik hangt af van de gebruiksomstandigheden, uitrusting, lading en rijstijl.
** Afhankelijk van de versie.
Rijden op duurzame HVO100 brandstof
HVO100 is een fossielvrije, hernieuwbare brandstof en is een alternatief voor traditionele diesel. Alle nieuwe Renault bedrijfswagens met dieselmotor zijn geschikt voor deze praktisch CO2-neutrale brandstof.
Enkele feiten op een rij over HVO100:
• circa 90% CO2-reductie
• 9% minder uitstoot van stikstofoxiden
• 24% minder uitstoot van koolmonoxide
• 33% minder uitstoot van roet en fijnstof
• HVO100 is niet hetzelfde als biodiesel (B10/B100)
De brandstof HVO100 ( ‘blauwe diesel’) wordt bij het tankstation aangeduid als XTL en staat voor ‘100% Hydrotreated Vegetable Oil’. Deze fossielvrije olie wordt o.a. gewonnen uit industrieel afval en andere plantaardige bronnen en heeft dezelfde chemische samenstelling als traditionele diesel.
Meer weten over de Renault MASTER Open Transport?