Maatregelen Coronavirus

De Renault organisatie neemt maatregelen om de verspreiding van het Coronavirus zo veel mogelijk te beperken.

Daarbij worden de ontwikkelingen rond het Coronavirus nauwlettend in de gaten gehouden en landelijke RIVM en GGD richtlijnen nadrukkelijk opgevolgd. De gezondheid van onze bezoekers en onze medewerkers staat vanzelfsprekend hierbij op de eerste plaats.

We helpen je graag

We realiseren ons hoe belangrijk het is dat wij ook in deze periode je mobiliteit blijven garanderen. Hierbij willen wij je informeren dat de Renault werkplaatsen geopend zijn maar de Renault showrooms tijdelijk zijn gesloten. Wil jij een Renault uitproberen? Dat kan nog steeds met een proefrit en levering aan huis! We brengen jouw favoriete model dan bij je thuis, zodat je veilig en verantwoord een proefrit kan maken.

renault dealer

De maatregelen

Naast maatregelen op het gebied van hygiëne, extra schoonmaakbeurten en intensieve aandacht voor oppervlakken, die veel worden aangeraakt, zoals de deurklinken en het pinapparaat worden hierbij onderstaande maatregelen genomen:

 

  • Het tijdelijk niet meer schudden van handen. 
  • Het houden van minimaal 1,5 meter afstand met gesprekspartners. 
  • Het strikt opvolgen van alle protocollen omtrent handen wassen. 
  • Het gebruik van zeep, desinfecterende middelen en papieren doeken voor eenmalig gebruik. 
  • Medewerkers met (milde) klachten mogen niet werken of werken vanuit huis. 
  • Het uitvoeren van extra schoonmaakrondes in de high-touch-gebieden. 
  • Om het aantal personen in de vestigingen te beperken, gelieve niet wachten op onderhoud. 
  • Het niet meer aannemen van contant geld. Wij verzoeken klanten te betalen met een pinpas. 
  • Klanten die hoesten, verkouden of grieperig zijn, verzoeken wij om contact met op te nemen met de Renault-dealer om de verschillende mogelijkheden te bespreken.

Bovenstaande maatregelen zijn voor ieders gezondheid

We gaan hier zeer serieus mee om en hopen dat iedereen medewerking verleent om deze maatregelen in acht te nemen.

Veelgestelde vragen en antwoorden

Andere vragen en informatie

Wanneer de situatie daarom vraagt, worden onze maatregelen verder aangescherpt.

Wij blijven je dan ook informeren.

 

Andere vragen? Neem contact met ons op via email, social media of binnen openingstijden via telefoon.

 

Wij helpen je graag verder!

Kom in contact met Renault Nederland

Renault klantenservice

Renault klantenservice

Adres:

Postbus 75784
1118 ZX Schiphol

 

Telefoonnummer:

0800-0303

 

Geopend van maandag t/m vrijdag van 09.00 -17.00 uur.

Contact formulier
Vraag het de dealer

Vraag het de dealer

Heb je een vraag over je auto? Dan kun je het beste bij één van onze dealers terecht.

 

 

 

 

 

 

 

Vind een dealer

Deze website maakt gebruik van functionele, analytische, marketing en social media cookies. Ook maken wij gebruik van tracking cookies en vergelijkbare technieken. Cookies kunnen ook door derden worden geplaatst. Voor tracking cookies en vergelijkbare technieken is jouw toestemming nodig. Als je op akkoord klikt, ga je akkoord met bovenstaande. Je kan je voorkeuren ook wijzigen of meer lezen over de cookies onder ‘Beheer cookies’.

Meer informatie