We realiseren ons hoe belangrijk het is dat wij ook in deze periode je mobiliteit blijven garanderen. Hierbij willen wij je informeren dat de Renault werkplaatsen geopend zijn maar de Renault showrooms tijdelijk zijn gesloten. Wil jij een Renault uitproberen? Dat kan nog steeds met een proefrit en levering aan huis! We brengen jouw favoriete model dan bij je thuis, zodat je veilig en verantwoord een proefrit kan maken.
De maatregelen
Naast maatregelen op het gebied van hygiëne, extra schoonmaakbeurten en intensieve aandacht voor oppervlakken, die veel worden aangeraakt, zoals de deurklinken en het pinapparaat worden hierbij onderstaande maatregelen genomen:
We gaan hier zeer serieus mee om en hopen dat iedereen medewerking verleent om deze maatregelen in acht te nemen.
Je bent van harte welkom bij de Renault-dealer voor onderhoud en reparatie van je Renault. Klanten die hoesten, verkouden of grieperig zijn, verzoeken wij wel om contact op te nemen met de Renault-dealer om de verschillende mogelijkheden te bespreken.
Wij vragen je in ieder geval om:
- alles wat aan de sleutel(kaart) hangt te verwijderen.
- de sleutel(kaart) te ontsmetten met de daarvoor beschikbare reinigingsdoekjes voordat je de sleutel(kaart) achterlaat op de balie.
Wij voorzien je auto van een stuur-, pook-, en stoelbeschermer. Na onderhoud/schadeherstel en/of reparatie wordt je auto ontdaan van alle beschermingsmaterialen en desinfecteren wij de sleutel en de gebieden die vaak aangeraakt worden.
Ja. Alle vervangend vervoer auto’s worden na gebruik gedesinfecteerd, met speciale aandacht voor stuur, deurgrepen, schakelpook en touchscreen en andere aanraakgebieden.
Als je een afspraak hebt gemaakt voor onderhoud of (schade)reparatie ben je gewoon welkom. Graag denken wij hierin met je mee. De situatie is al vervelend genoeg. De Renault-dealer biedt daarom tijdelijk diverse mogelijkheden aan, zoals haal- en wegbreng service, het afgeven van de sleutel of andere alternatieven. De mogelijkheden kunnen echter per vestiging verschillen. Indien je dan ook niet naar de werkplaats toe wilt/kunt gaan, neem dan contact met de Renault-dealer op via telefoon, e-mail of social media om de verschillende mogelijkheden te bespreken. In alle andere gevallen verplaatst je Renault-dealer de afspraak vanzelfsprekend graag naar een andere datum.
Interesse in een nieuwe Renault, maar niet in de gelegenheid om langs te komen? Kijk op Renault.nl of op de website van de Renault-Dealer voor de laatste acties.
De Renault-dealer helpt je graag verder via alle online kanalen en/of social media. Neem contact op via telefoon, e-mail of social media om de mogelijkheden te bespreken.
Jazeker. De Renault-dealer neemt contact met je op om de verschillende mogelijkheden voor aflevering te bespreken.
Ja, Renault Route Service is bereikbaar (0800-0303) en komt gewoon ter plaatse indien nodig. Uiteraard worden ook door deze medewerkers de RIVM richtlijnen gerespecteerd.
Wanneer de situatie daarom vraagt, worden onze maatregelen verder aangescherpt.
Wij blijven je dan ook informeren.
Andere vragen? Neem contact met ons op via email, social media of binnen openingstijden via telefoon.
Wij helpen je graag verder!
Renault klantenservice
Adres:
Postbus 75784
1118 ZX Schiphol
Telefoonnummer:
0800-0303
Geopend van maandag t/m vrijdag van 09.00 -17.00 uur.
Vraag het de dealer
Heb je een vraag over je auto? Dan kun je het beste bij één van onze dealers terecht.
Deze website maakt gebruik van functionele, analytische, marketing en social media cookies. Ook maken wij gebruik van tracking cookies en vergelijkbare technieken. Cookies kunnen ook door derden worden geplaatst. Voor tracking cookies en vergelijkbare technieken is jouw toestemming nodig. Als je op akkoord klikt, ga je akkoord met bovenstaande. Je kan je voorkeuren ook wijzigen of meer lezen over de cookies onder ‘Beheer cookies’.